Niet veel update maar toch iets, blijft enorm priegelwerk.
Een mens leert alle dagen bij, ik wist niet dat een H-D twee tanks had, één voor olie en één voor benzine.
Blijkbaar is de rechtse deze van de olie en deze olie gaat via een aparte leiding naar de motor.
Ook de voorvork is geplaatst alsook de steunen voor het geweer foedraal en de munitiebak (links).
Slecht zichtbaar op de foto is een benzineleiding lopende van de linker helft van de tank via een heel typische krul naar de carburator, het zilveren deel tussen de twee cilinders.
De versnellingspook voorzien in de kit was reeds verwijderd en is nu vervangen door een stuk recup PE en verbonden via een koperdraad met de transmissie.
Wat ik ondertussen ook geleerd heb bij het lezen van het bouwplan is dat je heel aandachtig de nummering moet volgen waarbij je in elke fase zeker met het laagste nummer moet beginnen alvorens verder te gaan. Klinkt logisch en komt hier nu wat onnozel over als ik dit schrijf maar bij het plaatsen van de steunen aan de voorvork vroeg ik mij af welke steun eerst moest komen en na bestudering van foto's van de echte machine zag ik dat het bouwplan juist was. Dus pluim voor Italeri.
Vanavond gaan we proberen enkele boutjes te bevestigen.