Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De rechterarm is tot de vingertopjes af. Hier de foto's.
Zo ziet een elleboog er uit als ik hem openvouw :
Het resultaat:
Voor de froufrou en de staartjes wil ik een andere oplossing als wat de ontwerper voorstelt.
Daarvoor zal ik dit weekend eens naar de winkel moeten achter het juiste papier.
Pas als dat in orde is, kan ze op haar voeten en krijgt ze nog wat details (broeksriem, halsband...).
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar het juiste papier (tint, structuur) om de froufrou en de staartjes een betere vorm te geven dan de ontwerper in gedachten had.
Na de bouw van de gitaarstand bleef er een stukje papier met houtstructuur liggen en ik zag toch een opvallende gelijkenis, zeker als dat in smalle reepjes zal worden gesneden.
Wat denken jullie? Ik zou nog met een bewerkingsprogramma een paar tonen geel toevoegen.
Als ik naar de foto's in #1 ga en haar haren naast elkaar plaatst, lijkt het alsof het haar van Quin van kleur veranderd is. Maar het is computer en beeldscherm.
Tijdens de gitaar-uitstap heb ik wel wat kunnen sudderen op een mogelijke oplossing voor het "haarprobleem" van Harley Quinn.
De gitaarstand heeft me doen inzien dat de juiste houtnerf ook wel nuttig kon zijn als haarstructuur, zover waren we al.
Na wat zoekwerk op het net heb ik dit als basis gevonden:
Een beetje prutsen in GIMP voor de "haarkleuring":
en ook een beetje fotobewerking er op gezet voor wat golvend haar:
Na een eerste druk zal ik zien of de haarkleur overeenkomt met wat er al te zien is op Harley's hoofd. Het is ondoenbaar dit te zien op scherm. Ik zal die eerste druk sowieso naar de "kloosterpoorten" helpen om daar een aanvaardbare vorm in te krijgen . Ik vrees dat daar een paar probeersels de prullenmand zullen zien .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.