Hey,
Allez, mijn eerste bouwproject hier dan. Het betreft een Huricane MkIIc die ik bouw rond de periode van juni-augustus 1942. Het toestel dat ik wil voorstellen is een nachtjager die heeft meegevlogen ten tijde van Dieppe, 18 en 19 augustus 1942.
Het model is een bouwdoosje van Revell, met goeie paneellijnen en details, met een etsing-setje van Extratech en PE flaps van Part. Voor de rest scratch ik daar nog wel wat bij. De bedoeling is om een klein vignetje te bouwen juist voor de start.
Het is zo dat de bouw eigenlijk al in vergevorderde staat is maar ik wil dit hier toch maar onder plaatsen.
Vwoila, start met de bouw dan maar,
Montage van het interieur, gebruik hier PE met scratch,
Dit betreft een luikje van de cockpit die open ligt,
De volgende foto's tonen het interieur in geschilderde toestand,
Het radioinsectieluikje die openligt,
en een wazige foto van hetgene wat de radio's moeten voorstellen,
Vwoila met het eerste deel. De volgende zullen wel komen,
Bye,
Allez, mijn eerste bouwproject hier dan. Het betreft een Huricane MkIIc die ik bouw rond de periode van juni-augustus 1942. Het toestel dat ik wil voorstellen is een nachtjager die heeft meegevlogen ten tijde van Dieppe, 18 en 19 augustus 1942.
Het model is een bouwdoosje van Revell, met goeie paneellijnen en details, met een etsing-setje van Extratech en PE flaps van Part. Voor de rest scratch ik daar nog wel wat bij. De bedoeling is om een klein vignetje te bouwen juist voor de start.
Het is zo dat de bouw eigenlijk al in vergevorderde staat is maar ik wil dit hier toch maar onder plaatsen.
Vwoila, start met de bouw dan maar,
Montage van het interieur, gebruik hier PE met scratch,
Dit betreft een luikje van de cockpit die open ligt,
De volgende foto's tonen het interieur in geschilderde toestand,
Het radioinsectieluikje die openligt,
en een wazige foto van hetgene wat de radio's moeten voorstellen,
Vwoila met het eerste deel. De volgende zullen wel komen,
Bye,