Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hangt ervan af welk toestel ge gaat bouwen, en in welke periode ge het wilt situeren. Maar op de tekening in uw boek denk ik dat de onderkant lichtgrijs is. Het was de linkervleugel (zittend in de stoel met uw gezicht richting de neus van het vliegtuig) die aan de onderkant zwart was.
Indd, er waren toestellen die deels zwart/wit waren, maar dit was in de vroege periode, zoals Wet sellery zegt. Nadien zijn ze overgestapt naar een egaal kleurken. Is wel iets speciaal zo'n zwart/wit onderkant en kan een trekker worden.
Ondertussen een jaartje verder *slik* maar ik wou toch nog mededelen dat het model eindelijk afgewerkt is (enfin behalve het afgebroken achterwieltje dat gerepareerd gaat worden). Ohja de piloot past niet meer in het model eens het toegeplakt is...
De eind foto's:
mooie hawker Hurricane, de piloot zou ik persoonlijk wel achterwege laten. Hij geeft niet echt een meerwaarde aan het model. Maar dat is natuurlijk mijn eigen mening.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.