Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey police officer!!, aren't you forgetting something.? , police bike 1/6 [DONE]
Nou hier de eind foto,s van de motor alleen .. vandaag de laatste delen erop en details ... sommige zullen zeggen he geen verbrande uitlaat delen bij cillinder gespoten ? nee is niet nodig ,, ik heb een gedeelte in de banke lak gezet van de uitlaat en de bochten bij de clinders niet ,,, gezien het echt zilver is, verkleurd het zelf naar geel bruin achtig het is alleen maar wachten tot de gewenst kleur en dan daar ook blanke lak erover om het te stoppen .
Prachtig werk Bubble. Te mooi om hiervan foto's op een tuintafel te maken.
De close-up foto's laten een echte moto zien.
Ben benieuwd naar de allerlaatste foto's met die sexy lady erbij.
Topwerk.
Het geheel is bijna klaar , alleen nog een tasje voor de dame in kwestie .. een Italian luxury model chanel heb ik genomen .. eerst een blok resin gepak , afgetekent en zagen en schuren maar ,,, , de hood contouren zijn klaar en komt het op details een soort print maak ik erin .... ik heb het vlak zijkant tasje iets dieper gelegt en kan het opvullen en natuurlijk in bijpassend kleur
ja je hebt gelijk hij schreewt om aangekleed te worden .. en hier is ie dan , een Limited Edition chanel dames tasje .. bekleed in motief en logo .. ritsje .. ik vind het best zo ... het was fun te doen ..
Prachtig gedaan! Die gouden ronde plaatjes, wat zijn dat eigenlijk? Machtig gedaan, ik vind zoiets genieten, al ben ik allesbehalve een tasjesman tenzij een taske koffie...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.