Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bedankt voor de hele grote complimenten, dat motiveerd, ben zelf ook zeer tevreden, heb haar vandaag een 6 lagen vernis gespoten, is ook goed gegaan, foto volgt nog, nu ga ik de kajuit boven maken en het andere dek er op en met fineer beplanken en dan zijn we weer een eindje verder.
ik heb eerst de achterkant met hout dicht gemaakt die ik straks zwart schilder, het is nu de bedoeling om latjes op de hoeken te plakken daar het zichtbare panelen tegen te maken, raampjes snij ik uit en stijlen wil ik ook maken, zie voorbeeld.
Telkens sta je versteld van het mooie en verzorgende werk dat je hier laat zien Bart,het dek gedeelte is voor mij persoonlijk het indrukwekkende om te volgen.
het begin is gemaakt van de deurtjes aan het achterstuk van de kajuit, ik maak er nog spijltjes in de ramen, heb eerst geprobeert om inclusief de spijltjes uit te vijlen en boren maar dat krijg ik niet gedaan, te klein, kan er geen vijltje in zetten dan en de spijltjes zijn te dun dat ik er zo door vijl dus maak ik de spijltjes er los in, er komen nog van die zogenaamde balkjes tussen de deuren die ik van dunne latjes maak en de de ramen komen vlakjes van fineer, ben er nog een tijdje mee bezig maar een foto van de raampjes die ik nu uitgevijlt en geboord heb en gebeurt ook aan de zijkanten en de voorstuken.
Zou je eventueel niet een inzetstukje van loodfolie kunnen maken waar je dan aan de achterzijde de spijltjes gewoon indrukt zo dik of zo fijn als je zelf wil. Gr van Lode
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.