Bedankt voor de complimenten. De vergissing is zo flagrant dat ik me niet kan voorstellen dat ze het al niet gemerkt hebben bij de eerste die het ooit moest reviewen. Je blijft namelijk zitten met overblijvende onderdelen. Voordat ik begon te schilderen heb ik wel een dilemma moeten oplossen. Ik heb ontdekt dat ik de poten rechts in een kleinere hoek verlijmd heb dan die links. Daardoor staat de tank gekanteld als je hem op en plat vlak zet. Nu heeft deze tank wel een regelbare trackhoogte. Ik ben van plan een kleine base te maken in isolatieschuim en die te voorzien van een trap waar de rechter track op staat. Zo kan je het variabel ophangsysteem in werking zien en staat mijn tank toch in evenwicht. Ik heb wel de idlerpoot naar achter moeten wringen, ik hoop dat die zo zal blijven staan met de track er aan. Die ging ik toch al niet helemaal dichtmaken, ik lijm hem vast aan de wielen. Iemand op een ander forum had namelijk het probleem dat zijn tank na een tijdje doorzakte door de trackspanning.