Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit valt vies tegen: bij die aparte ketting die we hadden gekocht blijken dus geen tandwielen te zitten!
We zijn er uiteindelijk op uitgekomen dat die ketting is bedoelt voor de Honda Africa twin, terwijl de handelaar op zijn site zei dat ze bedoelt is voor Honda 1/6 modellen.
De ketting die in de bouwdoos zit is uit één stuk, geen idee dus hoe dat op te lossen.
Maar als je dan kijkt naar deze foto hieronder, die je regelmatig tegenkomt, dan ga er toch uit dat er wel degelijk tandwielen worden meegeleverd.
http://www.modelbouwen.be/attachment.php?attachmentid=101199
Niet dus, is dat ook niet een vorm van "bedrieglijke reclame" dan?
We vrezen dus dat er niets anders zal opzitten om de originele ketting uit de bouwdoos te gebruiken! Grrrrr
Staat niet vermeld inderdaad maar bij de setjes op schaal 1/12 zitten die er wel bij dus was het een twijfelgeval omdat het nogal onduidelijk overkwam.Was ook een beetje te verwachten.
Staat metal chain set op.
Tandwielen worden niet vermeld.
Je moet het nu ook niet te ver drijven, dat weet iedereen wel dacht ik zo!Kan je ook niet verwachten dat het model erbij zit.
Zal ik één dezer even doen zodra ik de tijd vind, ik heb een druk weekend voor de boeg.Veel plezier met deze grote motor.
Kan je ook eens foto's plaatsen van de inhoud van de doos?
De sprues en zo.
Zal ik één dezer even doen zodra ik de tijd vind, ik heb een druk weekend voor de boeg.
Toch even de tijd gevonden:Kan je ook eens foto's plaatsen van de inhoud van de doos?
De sprues en zo.