Mannen bedankt en leuk om te horen dat jullie het wel geslaagd vinden
Mark Garfield ziet er inderdaad goed uit dat zal wel mede door de kleur komen en het onderwerp van deze kater en ik heb er zeker plezier aan beleeft om hem erop te schilderen ook al is hij een beetje te groot uitgevallen maar ach moet ook eens kunnen.
Erwin symmetrisch inderdaad je heb groot gelijk en dat terwijl ik dacht..... Ron let op de afstanden dat het niet symmetrisch is en ja hoor ik heb het weer voor mekaar
, zal nog wel afwijking van mij zijn uit mijn werk verleden dat alle afstanden gelijk moesten zijn.
MrArtex, Simpel een voorbeeld opzoeken, dan met potlood de grove lijnen neer zetten en dan de hoofdkleuren invullen.
In dit geval dus eerst de bruinige kleur dan de ogen (wit), lippen of hoe je dat ook wil noemen en als laatste de zwarte lijnen en uiteraard de gedeeltes die zwart moeten worden.
Deze keer alles met het de borstel/kwast gedaan.
Je kan het ook spuiten maar dan moet je met maskeer film gaan werken, dus je maak een mal van je onderwerp of beter gezegd meerdere mallen, voor elke kleur een.
Dit is best een tijd rovend werkje en als je echt interesse heeft in deze techniek dan wil ik dit wel verder uitleggen.