Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel netjes allemaal. Met welke verf is de motor gespoten? Ziet er echt metaal uit.
Mooie vooruitgang Marin, toch jammer van Tamiya dat de achterkanten van de stoelen niet afgewerkt zijn
Greetzzz Modest.
Die velgen zien er top uit , welke kleur heb je gebruikt ?
De voorste grille vind ik minder , op de echte auto is dat een blinkend sierstuk
http://www.modelbouwen.be/attachment.php?attachmentid=134988
Maar het is jouw model hè , dus jij mag doen wat je wil.
4 maal de body herspoten ? Valt nog mee
Heb er overlaatst eentje voor de vijfde maal herdaan, echter de kwaliteit viel weer tegen door het vele baden in remolie en opschuren , heb het ding vervolgens van pure frustratie door de kamer gegooid , om het ding iets te verlagen heb ik er vervolgens mijn voet opgezet, RIP model , om maar te zeggen dat zo n dingen niet abnormaal zijn en iedereen wel eens een “niet willen lukken “ doosje heeft
Greetzzz Modest
De grille is inderdaad zwart , blinkend zwart en het is een sierstuk want de “ openingen” in de grille zijn geen luchtgaten , het is volledig dicht. Maar nogmaals het is jouw model.
Het sierstukje op de 1\1 waar je naar refereert is blinkend chroom of carrosseriekleur of zelfs Carbon , al naar gelang de uitvoering of gekozen opties.
Greetzzz Modest.
Mooi Marin. Komt wel goed. Zie dat je de panelen achter de portieren apart hebt gespoten. Dat heb ik niet aangedurfd. Benieuwd naar het vervolg.
Greetzzz Modest.