Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag zijn we weer even begonnen met knutselen en Cecile was begonnen aan verrekijker.
Ben enkele foto's kwijt gespeeld door het toestel te verkennen.
Toch een update.
Hallo iedereen. De telescoop is af (zie foto's hieronder). Het was geen makkie: al die latjes netjes één voor één op hun plaats krijgen en vooral houden, was een uitdaging. Het plannetje dan: een minpuntje qua duidelijkheid voor de ringen: op het overenstemmende nummer waren telkens verschillende ringen samen in dezelfde uitsnijding: welke je precies moest gebruiken was dus niet altijd even duidelijk. Een paar keer heb ik onderdelen moeten losmaken en opnieuw bouwen. Een stevige dosis geduld was dus nodig en daarnaast, hopen dat er niets zou breken natuurlijk... Op naar de volgende dan: een locomotief met wagon als tussendoortje (onderaan) vooraleer ik start met de grotere werken: de "wereldbol" (luminous globe: link ook onderaan). Groetjes aan allen
Met die houten bouwpaketten zijn toch wel mooie zaken te realiseren. De telescoop kan mij zeker bekoren en ook de luminous globe ziet er een heel mooi project uit. Succes met de locomotief.
Locomotief heb ik enkele weken geleden nog vast gehad, stond me echt wel aan. Gezond verstand uiteindelijk laten beslissen hem in de winkel te laten liggen vermits ik nog zoveel andere dingen heb af te werken.
Maar ben zeker geïnteresseerd in het resultaat, wie weet ga ik hem dan toch nog halen.
Mooie projecten… kijker is ook mijn favoriet. Resultaat is mooi maar met kleine inspanning kun je ze nog mooier maken, schuur de brandnaad van de laser weg en zet alles in de olie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.