Hoofdsponsor

Houten werkjes van Ceke

mooi om te zien, blijf er telkens bij staan kijken in de winkels, zou ik het kopen of niet....
tot op heden aan het koop spook weten te ontkomen :)

Hallo iedereen. De telescoop is af (zie foto's hieronder). Het was geen makkie: al die latjes netjes één voor één op hun plaats krijgen en vooral houden, was een uitdaging. Het plannetje dan: een minpuntje qua duidelijkheid voor de ringen: op het overenstemmende nummer waren telkens verschillende ringen samen in dezelfde uitsnijding: welke je precies moest gebruiken was dus niet altijd even duidelijk. Een paar keer heb ik onderdelen moeten losmaken en opnieuw bouwen. Een stevige dosis geduld was dus nodig en daarnaast, hopen dat er niets zou breken natuurlijk... Op naar de volgende dan: een locomotief met wagon als tussendoortje (onderaan) vooraleer ik start met de grotere werken: de "wereldbol" (luminous globe: link ook onderaan). Groetjes aan allen :-)

P2090041.JPG

P2090042.JPG

P2090043.JPG

P2090044.JPG

P2090040.JPG

P2080054.JPG

P2080055.JPG

P2080056.JPG

Koppeling:
luminous globe

Met die houten bouwpaketten zijn toch wel mooie zaken te realiseren. De telescoop kan mij zeker bekoren en ook de luminous globe ziet er een heel mooi project uit. Succes met de locomotief.

Locomotief heb ik enkele weken geleden nog vast gehad, stond me echt wel aan. Gezond verstand uiteindelijk laten beslissen hem in de winkel te laten liggen vermits ik nog zoveel andere dingen heb af te werken.
Maar ben zeker geïnteresseerd in het resultaat, wie weet ga ik hem dan toch nog halen.

Mooie projecten… kijker is ook mijn favoriet. Resultaat is mooi maar met kleine inspanning kun je ze nog mooier maken, schuur de brandnaad van de laser weg en zet alles in de olie.

Terug
Bovenaan