Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anders / onbekendHr. Ms. Karel Doorman (R81) schaal 1:350 [DONE]
Na 4.5 maand en ongeveer 150 uur effectief werken is de Karel Doorman (R81) schaal 1:350 klaar.
Ondanks dat in de beschrijving staat dat het een beginners model is, was deze op sommige punten toch echt lastig.
Ik zou deze toch zeker in de categorie ervaren bouwer plaatsen.
En ook nog eens binnen de death-line gehaald ook, maar dat heeft de afgelopen weken wel effect gehad op andere taken
EINDFOTO'S !
En naast de Ruyter ( C801) zie ik een duidelijke vooruitgang in mijn ervaring
Iedereen bedankt voor de positieve en opbouwende kritiek die tot dit model hebben geleid.
een echt parchtwerk, met al die kleine tot zeer kleine details, en met het laser-cut systeem!!!
een professionele afwerking, met een prachtig stukje diorama, perfect om uit te stallen!!!
Afgelopen weekend is dit schip afgeleverd en dus definitief weg.
De reactie was buitengewoon, de persoon was verrast, blij, opgewonden, verbijsterd......... en gelijk een mooi plekje op de kast aan het maken.
Het project is dus definitief klaar en het deed me wel wat toen ze weg ging. Maar, niet getreurd want ik ben weer een ervaring rijker en heb alle foto's nog!
(En heel misschien mag ik hem nog lenen voor de ledendag van 22 september, ik doe mijn best )
hoi fred ik had nog niet in de gaten dat ze klaar was
maar gefelisiteert met het rezultaat hoor, ze ziet er prachtig uit
de eigenaar kan gerust trots wezen met dit stukje papierbouw van de bovenste plank
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.