Het dek is inmiddels in de groene keleur gespoten, geeft gelijk een ander aanblik.
de verschansing aan de binnenzijde moest geel worden, dus eerst alles netjes afgeplakt, 1 1/2 uur bezig geweest, gespoten en wat gebeurde er toen, de onderste laag verf liet los
Ik had eerst het dek en de verschansing groen gespoten (acryl verf) en vervolgens een week laten drogen, alles afgeplakt en toen de oker kleur over het groen heen, ook dit is een acryl verf, alleen van een ander merk, ik heb alles van motip, behalve de gele kleur, want die heeft motip niet.
Bij het spuiten van de romp heb ik ook eerst de witte kleur grotendeels aangebracht en vervolgens het zwart, hier had ik geen enkel probleem, ik heb bij de opbouw ook al eens groen over wit gedaan ook zonder problemen, weet iemand raad, want op het achterdek moeten nog witte lijnen komen en die wil ik spuiten zonder dat ik weer problemen krijg)
dus heel de verschansing goed schoon gemaakt, opnieuw in de primer en vervolgens de gele kleur, nu wel goed
klein beetje bijwerken en het ziet er goed uit, er komen nog verschillende pijpjes en toestanden in de verschansing te staan zie de echte
inmiddels is de golfbreker bijna klaar, niet helemaal zoals die in werkelijkheid is, het top licht komt er niet in, heb niet genoeg voedingskabels, er zitten wel twee schijnwerpers in een naar voren en een naar achteren gericht, wat andere zaken komen er wel op, maar de fotos komen de volgende keer,staat nu in de grondverf, moet nog beetje plamuur op en dan kan de juiste kleur er op (okergeel).
de laatste foto's, close-up
en over de opbouw heen naar het achterdek gezien
groeten Ed