Hoofdsponsor

1/35 Hum-V (Italeri) [wip]

10390428_10152774105598996_1447734288492246178_n.jpg

10628206_10152774188943996_9019121485022820307_n.jpg

wielekes staan er alle 4 onder 8)
en testfitje van het dak met de deuren gedaan.

Het gaat dus maar een halve overkapping worden, zodat ik in de laadbak wat wapens enzo kan plaatsen:ph34r:
Achterkant gaat afgesloten worden door het stuk dat normaal op de laadklep kwam....

wait and see 8)

Ziet er goed uit Jordi. Knappe vorderingen.
Ben benieuwd naar het vervolg...

Mark

bedankt

ik weet niet of dit echt onder conversie valt, aangezien het de originele stukken zijn.

Bedankt allemaal voor de lovende woorden

de Hum-V heeft een tijdje op de kast gestaan, omdat ik de Shelby GT500 verder wou afwerken...
maar omdat het nu te koud is om de carrosserie te airbrushen, heb ik de Hum-V terug op de werktafel gezet :ph34r:

Ik heb eens op een beurs een ondergrondje gekocht dat mij wel ideaal leek voor dit projectje.
10896910_10153056891543996_3296972142511505117_n.jpg

Jordi? waarom doe je het niet met de airbrush?...
eerlijk gezegd, werk ik niet graag met de airbrush. En zo met het penseeltje beetje kladderen is voor mij rustgevend :D

Ondertussen staat het helemaal in grijs, dus nu kan het detailwerk beginnen. Wat bruin en zwart aanbrengen op de klinkers. En dan detaillering in het bom-gat :ph34r:

Dit is voor mij een rustig tussendoor projectje...
volgend weekend zal deze terug van de werktafel verdwijnen voor de valentijn-weekendbuild 8)

grtz

dit projectje nog eens op de werktafel gezet :)

ik had op de beurs (KMK in Mol) een foto gemaakt van de ondergrond die de verkoper bij had als voorbeeld :)
11uxg0l.jpg

en hier zitten we na ongeveer anderhalf uurtje
2wmdudl.jpg

to be continued...

Laatst bewerkt:
inderdaad :D
en het was anderhalf uurtje, was stukje vergeten te typen :p
dus er gaat nog wat uren kruipen in die straatstenen :(

gisterenvoormiddag nog wat verder gedaan :P
2m78yt5.jpg

en ook wat van het diorama materiaal begonnen (dus nog niet klaar), ik kon even geen straatstenen meer zien... :tongue:
33ff9l2.jpg
6px112.jpg
vru648.jpg

het gaat langzaam, maar het gaat vooruit ;)

grtz ;)

Zou het niet vlugger gaan om de straatstenen te drybrushen?
De voegen kan je dan nadien eventueel door middel van een wash terug grijs maken mocht het nodig zijn...
Is maar een gedacht hé ;)

Beyond, heb er ook al aan gedacht, maar ben nu al zover.. :D
en zo heb ik wat meer variatie in de stenen.

Anders gaat het te snel vooruit, en dan moet ik weer nieuwe bouwdozen kopen XD

ik heb vandaag nog eventjes verder gedaan, ongeveer 2/3 van de straatstenen zijn oranje :p

maar nu zat ik te denken. De hum-V erop en dan die militaire spullen (geweren, jerrycan...), gaat dat niet eenzaam zijn? dus ik ga enkele figuurtjes bestellen om erbij te zetten :) maar wel opletten dat ik hedendaagse heb, aangezien de Hum-V een hedendaags voertuig is :)

zo staat dit projectje er momenteel bij...
28i9304.jpg

zodra de Hum-V klaar is, en de straatstenen hun voorlopig kleurtje hebben, gaat dit project weer aan de kant :)
ben het eventjes moe en moet nog figuurtjes bestellen, maar daar wil ik goed voor rondkijken welke figuurtjes enzo ;)

Maar het wordt afgewerkt, don't worry :D

na de foto op ledendag in Antwerpen is het project amper uit de doos gekomen.... Voor ledendag Oostende heb ik de doos terug ingeladen :D
2nkl3l0.jpg

ik heb momenteel een 4-5 tal lopende projectjes, dus het wordt wel eens tijd om eentje af te werken. Om terug wat bouwzin te vinden, ga ik mij nog eens aan dit project zetten. De Hum-V zelf moet nog aan 1 kant zijdeuren hebben en een dak. Voor de rest het ondergrondje afwerken en opvullen met allerlei spulletjes :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan