Goeie nacht allemaal
Ik had er toch wel een grote fout begaan he,de staart roeren waren reeds geplaatst,maar dan wel gericht in de verkeerde zin.Heb ik gelukkig snel kunnen oplossen
zonder schade.Gelukkig maar anders was ik verder van huis.tot nu toe deze updates.
Hieronder een schetsje ter verduidelijking
de rolroeren of hoe dat mag heten zaten omgekeerd en kon het netjes herstellen
eens van de zijkant genomen.
en al eens wat verf gebruikt zie.
Ik moest zoals vermeld op de foto de zwarte pennen verwijderen want ze waren eigenlijk te dun ten opzichte van het voetframe.
Nog een geluk dat deze alouette twee versies kunnen van worden gemaakt en kon ik onderdelen nemen die de Nederlandse versie nodig had.
Zodoende was ik in staat de nieuwe pennen in de zelfde kleur als het frame te gaan maken en plaatsen.Er is bijna niks van te merken.
Later als het echt goed is uitgehard kan ik de nodige schuurwerken eraan verrichten zo dat de hele kleine breekfoutjes kunnen worden bijgewerkt.
Het is echt een plezier om deze heli te bouwen en ik kan er dan ook heel erg van genieten,Ook een beetje moeilijk maar dat is iets wat je erbij neemt he.
Als deze goed gelukt is en Bleubird is er tevreden van dan koop ik deze alouette nogmaals en bouw ik ze volgens de boxart.
Goed ik stop ermee beste collega's en hou jullie wel op de hoogte.
Slaapwel en tot later op de dag. Patje.