Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/32Is it Serious? (A wonderful world) Andrea 54 mm [DONE]
Het model vindt ik heel mooi maar ik vindt eigenlijk als je dit model in die houtkleur zou schilderen mooier, ieder zijn smaak jan, ik wil het niet afkraken totaal niet.
Eigentlijk wou ik morgen deelnemen aan de wedstrijd in Leuven, door tijdgebrek ben ik nog niet klaar.
Het zal dus voor een van de volgende beurzen zijn.
Stand van zaken, indien iemand voorstellen heeft het mag altijd, ik heb nog wat op mijn lijstje staan maar er kan altijd wel iets bij.
Kast afwerken, gordijnen maken verwarming aanbrengen vensters in elkaar knutselen enz.
Gezien het weer en mijn tripje naar Leuven kleine update.
Mijn venster kompleet schratch: twee lagen papier 380 gram 1 laag transparant plastiek een deel scharnieren uit pro create en een klink uit rood koper.
Heb een beetje aan mijn kast gewerkt, het gedeelte achter glas is af voor de boeken in de zijstukken ben ik nog aan het tufftelen.
Buiten de flesjes in de kast is alles tot nu eigenbouw.
Foto's zijn niet echt goed maar als er iemand nog ideeën of voorstellen heeft.
Ik heb eens vlug dit topic doorlopen, en snap nu volledig wat je bedoelt met de belichting onder en boven van figuren.
'k zal in het vervolg eens proberen dit toe te passen om mijn 1/35 figgies.
Ik heb genoten van je kast, ze heeft veel karakter.
Bedankt voor de positieve feedback,
Kleine update
vensters geplaatst en geschilderd, vloer geschilderd en mat gekleefd figuurtjes hun definitieve plaats gegeven
nog een bureel gevonden in mijn resten doos.
Nog te bouwen of samen knutselen verwarming onder de venster
gordijnen
bureel schilderen
dokter afwerken
paar prutsen toevoegen.
deftige sockel bouwen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.