Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mannen wat heb ik spijt dat ik dit niet 100% kan zien want een beetje geel of groen voor mij maakt dat niks verschil
Straffer nog ik was daarjuist een decal aan het printen ik moest een rechthoek oranje hebben na een lege cardridge en vast gelopen papier printte de printer twee x met vlekken en zonder de instellingen te veranderen werd de print groen maar den deze had dat weeral niet gezien tot mijn vrouw zei he das groen voor mij was dat hetzelfde nu heb ik niks meer van decalpapier ben al gaan zoeken maar het is met te duur 15€ voor 6 velletjes van 14 x21 da is tegen 2,5 € per vel da kan de bruine niet trekken
Ik kan het bestellen in Nederland en dan is het A-4 per 1000 kom ik op nog geen 20 cent per blad maar wat doe ik met 1000 vellen om is om de 3 a 4 maanden eens een decalletje te printen
Marc
Nog even over uw projectje wat ik zie is voor mij 100% ok maar ja ik zie de kleuren niet zoals jullie maar het blijft een prachtig project tof ik meen het