Hoofdsponsor

1/35 Jagdpanzer 38(t) Hetzer Late (Academy) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige camo ! Heel origineel, zo zullen er wel rondgereden hebben. De Hetzer staat bekend om zijn 'speciale' camo-jasjes.

Camouflagenetten zijn heel mooi, op veel foto's kom je ze tegen. Maar bedenk dat deze zelfde netten, zoals ze in het echt een voertuig aan het zicht onttrekken, ze de details van je model aan het oog onttrekken ! Ik bedoel hier maar mee : als je een superbe verwering op je model hebt gezet, er veel zal verborgen worden door een camo-net.
De Duitsers gebruikten ook veel takken en gewassen om hun voertuigen te camoufleren, vooral op het einde van de oorlog wanneer het geallieerde luchtoverwicht een grote bedreiging was voor het duitse panzerwapen.

Om dezelfde reden als voor de camo-netten sta ik hier wat weigerachtig tegen om dit op een model toe te passen, hoewel het soms zeer mooi kan zijn.
Maar hierover heeft elk zijn eigen idee, en smaak...

Maar toch goe bezig met Uwe Hetzer !

Groeten Rik

Bedankt voor de reactie's :D

Hallo iedereen,
Na een lange tijd afwezig te zijn door een studentenjob en het vergeten te nemen van foto's en deze te posten :wub:. De hetzer is bijna zo goed als af, er moeten nog juist een paar kleine details geschilderd of bijgewerkt worden, de schurtzen moeten geplaatst worden en de tracks nog gespoten en verweerd worden en hij is af.

De -foto-'s:
attachment.jpg

het witte is een klein vlekje op de lens, sorry daarvoor
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik zeg er wel bij de ondergrond is niet echt vlak van de "fotostudio".

GRTZ
:wavey:Koen:wavey:

zeer prachtige en geslaagde camokleuren/patroon !!!!!
Als ik een tip mag geven voor de volgende keer. Ik zie hier dat de hetzer er een beetje bovenaan stoffiger uitziet dan onderaan. Ik zou het eerder omgekeerd doen. een beetje stoffiger onderaan dan bovenaan. dit is opbouwende kritiek hoor ;)
De trekwielen van Friul ,zaten die in het doosje of heb je ze apart moeten bijkopen? vroeger zaten ze erin ,nu moet je ze erbij kopen.

@Michel: De masks waren by de doos bijgeleverd, maar toch bedankt

@Famo: Dat stof daar zal ik nog wat aan proberen te werken, toch bedankt voor de tip :). De trekwielen zaten bij de tracks bij

GRTZ
Koen

De camo zeer goed gelukt. Deftige en complete kit als ik het zo lees.

Ja Koen......top...man...dit is een hele mooie...:8:8:8:8........en inderdaad dit is wel een heeeele speciale camo.....dat zie je niet vaak.....echt topie.......:)

hallo iedereen,

gisteren naar de artevelde challange geweest, mee gedaan met de wedstrijd en een paar mensen van op het forum leren kennen.

Maar de uitslag van de wedstrijd:
Goud met de jagdpanzer ^^
attachment.jpg

:wavey:GRTZ:wavey:
Koen

Hey,

Van mij ook een dikke proficiat met het behaalde resultaat, meer of verdiend... :) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan