Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/35japanese medium tank(late version) type 97 [DONE]
ratticus ik weet het maar ja bij de eerste tank wil je al rap een beetje van het goeie te veel doen .
beyond ik zal zeker eens gans de topic eens door lezen ziet er zeeeeeer intersand uit voor mij alvast bedankt
voor een eerste keer vind ik het supper goed gelukt .
elke keer als je schilderd leer je iets bij en word het ook elke keer weer beter het vraagt wel een beetje tijd eer je alles onder controle hebt maar dat is ook het leuke elke keer weer een stapje verder.
Die "aflopers" zou ik toch een beetje proberen te temperen want die zijn nogal een beetje aan de zware kant vind ik. Misschien ook hier en daar een beetje verschillende tinten insteken in die aflopers. Ze moeten niet contrasteren maar zo een beetje kleurverschil geeft een totaal ander zicht en steekt ook meer leven in je model
Maar voor je eerste model mag je zeker niet klagen.
nope. Oranje/bruin, metallic zwart en zilver aluminium. Er zijn verschillende setjes. Die ik heb geeft prima blank metaal van schuren, zand en stof cq roestwater en zwart koolachtig voor rubber of vegen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.