Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo hier ben ik weer met iets nieuws , de Corvette ondertussen loopt goed maar er is plots iets tussengekomen en zal wel verder gebouwd worden maar eerst moet ik de Fiat voor mijn kleindochter maken die verjaart 10 April dus dit gaat even voor
Ze heeft met nieuwjaar van haar papa een mooie 500 gekregen een mooi occasie Fiatje
Nu verleden week waren we op de beurs ( Don Bosco ) Hoboken lag daar toch wel dat kitje van Italeri snel gekocht en nu kan ik beginnen
Het is een mooi gedetailleerd kitje maar zeker niet van Italeri zelf , stevige plastic en denkelijk iets Japans
Ok hier al wat prentjes om te kijken , ben al deels begonnen de body staat in blauwe primer , de deurpaneeltjes hebben hun kleurtje ook al gekregen
Zo dat was het dan voor even he
Italeri model kit in scale 1:24, 3647 is a rebox released in 2019 | Contents, Previews, Reviews, History + Marketplace | Fiat 500 Nuovo | EAN: 8001283036474
Ik rij er dagelijks in in zo Fiat 500 met camoprint. Wist niet eens dat Italeri een moderne 500 had misschien koop ik er ook een om de mijne na te bouwen. Ik volg.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.