Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo hier ben ik weer met iets nieuws , de Corvette ondertussen loopt goed maar er is plots iets tussengekomen en zal wel verder gebouwd worden maar eerst moet ik de Fiat voor mijn kleindochter maken die verjaart 10 April dus dit gaat even voor
Ze heeft met nieuwjaar van haar papa een mooie 500 gekregen een mooi occasie Fiatje
Nu verleden week waren we op de beurs ( Don Bosco ) Hoboken lag daar toch wel dat kitje van Italeri snel gekocht en nu kan ik beginnen
Het is een mooi gedetailleerd kitje maar zeker niet van Italeri zelf , stevige plastic en denkelijk iets Japans
Ok hier al wat prentjes om te kijken , ben al deels begonnen de body staat in blauwe primer , de deurpaneeltjes hebben hun kleurtje ook al gekregen
Zo dat was het dan voor even he
Italeri model kit in scale 1:24, 3647 is a rebox released in 2019 | Contents, Previews, Reviews, History + Marketplace | Fiat 500 Nuovo | EAN: 8001283036474
Ik rij er dagelijks in in zo Fiat 500 met camoprint. Wist niet eens dat Italeri een moderne 500 had misschien koop ik er ook een om de mijne na te bouwen. Ik volg.
Hier ben ik nog eens met wat nieuws
Eerst voor de mensen die Liliane kennen , het gaat goed met haar ze zal voor eeuwig (? ) die Chemo moeten krijgen , ze heeft er weinig last van maar het is wel bijna elke donderdag een hele dag in de kliniek nu komt er nog zeker een halve dag ( woensdag ) bij voor het bloedonderzoek
Nu 1 uitzaaiing in 1 van haar longen is toch wat gegroeid en de Professor wil op zeker spelen en daarom moet ze morgen naar een andere kliniek om bestraald te worden en we wachten weer af hopelijk helpt het
Ok ( sorry voor deze uitleg hoor ) terug naar de Fiat deze is bijna klaar zeteltjes staat in al hun kleurtjes nu hebben die op de zit en de rug ruitjes motief op een licht grijze achtergrond , ik heb geprobeerd om deze ruitjes te tekenen maar dat liep op een sisser af
Nu wilde toch zo dicht mogelijk naar het echte , dan ben ik beginnen te zoeken in mijn enorme kaft met resten decals en plots zie ik decals liggen van een VW Golf 1 GTI grijs met witte ruitjes ik dacht dat kan niet maar ja en ze trekken enorm op de originele
Na knippen en passen heb ik het toch voor mekaar gekregen ( zalig )
Het chassis is ook klaar naar mijn ervaring ingekleurd en niet gewoon zwart
Nu heb ik toch een enorme tegenslag , ik had de kleur op code besteld en het Fiatje erin gespoten echt goed
Na een lange droogtijd de eerste clear ( vernis ) gespoten dat viel ook goed tot ik de tweede laag legde begon ( eigen schuld ) de clear onderaan te werken te veel verf op die plaats en ik kreeg enorme " orange Peel " sinaasappel huid gewacht geschuurd en weer een nieuwe laag maar dat hielp niks
Dan ben beginnen met nat te schuren op die plaatsen uiteindelijk was alles weggeschuurd en kon ik daarstraks terug clear spuiten en nu komt iets wat ik al in jaren niet meer heb gehad plots begon mijn airbrush druppels water te spuiten , het was of de duivel had zich gemoeid
Nu ligt onze kleine vriend te zwemmen in de remvloeistof en alles komt mooi los , dus opnieuw beginnen he niks aan te doen
Hier al wat beelden
Zolang je haar bij je hebt, kun je toch van elkaar genieten al ben je dan één dag in de week vol bezig met het in stand houden daarvan. Het is moeilijk om te focussen op het geluk en de kansen die je hebt, in plaats van de sores, problemen en risico's, daarom dat ik jullie goede moed bewonder. Ik ben in elk geval blij te lezen dat het allemaal in wat rustiger vaarwater is gekomen. Doe Liliane de groetjes van ons als je wilt.
De Fiat 500 ziet er al best realistisch uit zo, je kleindochter mag blij zijn dat al die liefde en moeite in dit project gestoken wordt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.