Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies hoe je het zeg, enkelen jaren geleden Over een jaar is de techniek weer een stuk verder en goedkoper.Dit is genieten, en dan te weten dat er nauwelijks enkele jaren geleden mensen waren op dit eigenste forum die er niet in geloofden dat de 3D print technologie voldoende goed resultaat kon leveren om in onze hobby bruikbaar te zijn.
De geprinte delen zijn resinIk heb nog een iets kleinere doos van Tarangus liggen, dus ik ga hier een oogje in het zeil houden. Dus hier zit tegelijk resin en polystyreen in? De stoel ziet er al prachtig uit.
je kan altijd eens proberen natuurlijk en nieuwe technieken leren.Ziet er goed uit, vliegtuigen zijn niet mijn ding maar mooi werk altijd goed om bij te leren
Inderdaad ErwinZiet er al allemaal mooi fijn gedetailleerd uit.
ja alles is aanwezig en voor de echte onder ons zal er nog altijd ruimte zijn om extra detail toe te voegen.Is al mooi gedetailleerd zo uit de doos.
Is gebeurd hoor de print lijnen zijn weg is inderdaad anders geen zichtBij deze geprinte resinonderdelen is het de bedoeling dat je ze glad schuurt waar de printlaagjes opduiken. Daar in de straalpijp vallen ze later niet zo op, maar de buitenkant zou ik toch zeker nog doen. Dat vind ik het lastige aan dat resin, ik had hier ook net een grote figuur die dat had.