Hoofdsponsor

1/35 JGSDF Komatsu LAV (Swa goes modern) [WIP]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Swa
  • Startdatum Startdatum
Mannen, allereerst allemaal bedankt voor de complimenten. Even geduurd maar we zijn zover dat we de AB een keer over de LAV heen hebben kunnen trekken.

@dancooper, nu je het zegt daar heeft het zeker wat van weg. Hebben ze daar ook weer rond gelopen met hun cameraatjes.:D
@Hooy, zeker tevreden met de resin parts. Proper gegoten en in het setje nog masks toegevoegd ook.
@Famo, daar ben ik zelf ook tevreden mee. Was wel heel fijntjes solderen en nam de nodige tijd in beslag. Maar de platte versies in PE vond ik niet realistisch genoeg.

Tot op heden heb ik het nodige in delen klaar maar heb er voor gekozen om eerst de binnenzijde van een kleurtje te voorzien. Moet nog wel het nodige met de hand geschilderd worden en bijgewerkt worden. Wanneer dit gereed is kunnen we ook aan de wheathering beginnen.

PICT1429.jpg

PICT1430.jpg

Vervolgens moesten de ramen in clear bleu gespoten worden. Beetje spannend werkje, je kunt het volgen mij maar een keer doen. Goed of vern@#ken....

PICT1433.jpg

PICT1434.jpg

De binnenzijde van de deuren in 2 kleuren wat het nodige afplakwerk nodig had. Het zwart is kwastwerk.

PICT1435.jpg

Radiator al voorzien van een drybrush.

PICT1450.jpg

En als laatste het dashboard in detail, let niet op de korreligheid van de foto. Met mijn hobbydinges kan ik het niet beter.:$

PICT1449.jpg

Allez tot zover, hopelijk trekt het weer ergens op en tot de volgende.

Allez tot zover, hopelijk trekt het weer ergens op en tot de volgende.

Het trekt zelfs op heel veel Swa. Het ziet er zelfs verd*md goed uit.
Mooie vorderingen, dit vraagt gewoon om een minstens even goed vervolg.
Ben benieuwd.

Mark

Bedankt mannen. Hopelijk binnenkort een vervolg, want de LAV zal waarschijnlijk een vervolg krijgen in een of meerdere topics!? Maar dat is toekomstmuziek....

Ook hier geen foto's van de spuitwerken in verband met problemen camera. Dus zijn hier de verweringswerkzaamheden ook al wat gestart maar zeker nog niet klaar! Heb nog wat losse onderdelen liggen zoals de antennes en dergelijke. Zou jammer zijn als ik ze af zou breken tijdens de verwering.

PICT0961.jpg

PICT0962.jpg

PICT0963.jpg

PICT0964.jpg

PICT0965.jpg

PICT0966.jpg

PICT0967.jpg

PICT0968.jpg

Het is trouwens dat de LAV in een dio'tje komt, dus daar heb ik ook een beetje aan zitten prullen. De bedoeling is dat er ook een paar figies bijkomen, maar moet eerst zin krijgen in de camo van de Japanse kleding. :D:D

PICT0969.jpg

PICT0970.jpg

PICT0971.jpg

PICT0973.jpg

PICT0974.jpg

PICT0975.jpg

PICT0976.jpg

dat is hier toch weer verdomd knap werk ik kan er zo van genieten van die bouwen , ik hou zo niet van die legerspullen maar het boeit me geweldig , ik zal het misschien nooit bouwen maar toch kijk ik er graag naar en het is allemaal zo mooi gebouwd
Ik weet het is nog niet af maar toch al knap werk hoor
Marc

@Coachke, bedankt voor de lovende woorden. We gaan gewoon weer verder, met experimenteren. Voor mij de eerste keer dat ik me waag aan een diotje en aan modern werk. De Bradley is van later, dus je begrijpt dat het naar meer smaakte.:laugh::laugh:

Volgens mij niet zo interessant voor velen ;), toch een update-tje want hij verdient het ook om gereed te geraken hé. ^^ Nog zeker niet klaar, want er moeten nog wat puntjes op de welbekende 'I' gezet worden. De Komatsu is het verste en het dio is ook goed op dreef. De figuurtjes, weet ik nog niet!

Maar gelukkig ben ik klaar met de camo van de Japanners, wat een tijdrovend werkje was dat. :tongue: Voor de fun, deze keer geen three maar een four-colour. :@ Over de smoeltjes van ze ben ik (nog) niet zo tevreden, maar gezien de klompjes plastic die Tamiya ervoor verzien had is dit vrij lastig om een beetje fatsoenlijk te krijgen. Ze hebben dan ook 3 keer in de ovenreiniger gezeten. :D Helaas kon ik niet direct vervangende vinden, dus heb ik gekozen voor die van Tamiya.

De pixies:

PICT0946.jpg

PICT0947.jpg

PICT0948.jpg

Bij het einde zal ik wat meer detailfoto's er tegenaan gooien. ;) Graag tot dan.

Laatst bewerkt:
Hey,

Dat ziet er toch al heel goed uit, en ja ik kan me inbeelden dat die camou-pakken van die gasten geen sinecure was, maar zo te zien lijkt het me heel knap gedaan :)
Mooi dio in wording ;)

Dat ziet er inderdaad al goed uit.
Figuurtjes? tjah, denk dat je voor Aziatische AM gezichten ook in die landen zal moeten gaan zoeken, wat natuurlijk niet zo gemakkelijk is als je de taal niet machtig bent :nowink:
Maar op deze foto's is het ook niet zo duidelijk te zien ;)
Het gebouw ziet er ook goed uit. Welk merk is dit?
En komt er nog wat "rommel" op de grond te liggen?

Mooie update maar ben vooral geïnteresseerd naar de camouflage van de figuren is het mogelijk om daar een foto van neer te zetten swa. ..

Thans mannen, sorry voor de wat late reactie. Maar ben een week weg geweest voor studie.:$

@Beyond, dit is een gebouw van Maim. uitgevoerd in gips. Rommel had ik nog niet direct gedacht, we gaan eens kijken of ik nog wat heb liggen in de sparebox. Ziet er nu een beetje te clean uit, thanks mate.
@Danny, er komen zeker nog betere foto's. Ik wacht even op wat beter weer, binnen fotografie is net niet bij mij.:@

Terug
Bovenaan