Even een kleine update zonder foto's (er is toch niet veel zichtbaar veranderd...)
Ik heb dus gesproken over de brokjes die zichtbaar waren (niet op de foto's te zien).
Wel, deze heb ik behandeld door er voorzichtig over te wrijven met een glasvezelpen.
De brokjes zijn zo goed als allemaal verdwenen, echter ook een klein laagje van de verf
Maar dat zal opgelost worden door de volgende behandeling, die zal bestaan uit het airbrushen van een lichte nevel op de huid.
Voor ik aan de volgende stap wou beginnen intussen nog eens een dryfit gedaan en wat blijkt?? Mevrouw Jill Valentine heeft een beetje teveel aan de chocolade gezeten (waar ik altijd de schuld voor krijg
)
Haar billen zijn blijkbaar verdikt, want haar rokje blijkt nu te klein om alles mooi eronder te krijgen
Er zijn zo'n 3 plaatsen waar er in feite een stukje af zou moeten gevijld worden. Dat zie ik dus niet echt zitten, want dat zou betekenen dat ik de huid terug opnieuw mag schilderen....
Even alles opzij gelegd en na een tijdje terug bekeken. Een andere oplossing is mij te binnen geschoten. Ik ga het rokje iets groter maken
Langs de binnenkant van het rokje ga ik trachten een stukje weg te frezen met de dremel, zodanig dat mevrouw haar dikke billen plaats genoeg hebben om comfortabel te zitten (de snoepdoos is nu wel buiten haar bereik geplaatst, zodanig dat ze niet blijft verdikken
)
Binnenkort hopelijk een update met foto's van de geleverde werken