Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu een vraagje voor de kenners. Het speelt zich dus af in de tweede wereldoorlog en de Britten en Duitsers werken samen tegen de zombies.
Maar nu had ik graag geweten welk teken de Britten op hun voertuigen hadden staan in die periode. Ik kan nergens iets vinden, de Amerikanen hadden die witte ster en de Duitsers dat kruis maar de Britten blijkbaar niets?
Ik wil op het voertuig decals naast elkaar hangen waaruit blijkt dat ze samen strijden. Iemand een idee?
Zou het niet leuker zijn om de voertuigen te laten wat ze zijn, zodat heel duidelijk is dat er én Duitsers én Engelsen meestrijden mét elkaar? Ik vind het wat vergezocht om de voertuigen wederzijdse symbolen te geven; zelfs in fantasieprojecten moet er voor mij persoonlijk een minimum aan geloofwaardigheid zijn en daar zou dit project dan bij mij onder geraken. Let wel, je bouwt niet voor mij he, maar ik geef gewoon een mening opdat je die wellicht mee kunt nemen in je besluitvorming. Anderzijds, wellicht maak je er wel iets heel moois van. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.