V
Verbeek
Guest
Bedankt Beyond.
Daar bied ik nu ook.
Ik dacht ook wel dat het verdaaid moeilijk wordt voor de kleine onderdelen.
Maar ik kom er wel uit, het komt in een diorama en er kan altijd een poets doek over als het niet gelukt is. (Eventueel bestel ik het dan maar bij mijn volgende zending van WnW.
Want deze is wel heel erg mooi
Hier nog een plaatje om een idee te krijgen van de grote.
Goed, het probleem met het gat opgelost.
Ik heb de folie van een whiskey fles gebruikt, helaas was dit een groot probleem, de fles was nog vol dus eerst leeg gemaakt.
Waarna het model bouwen niet echt goed ging.
Komt de vrouw zeggen dat de fles echt niet leeg hoefden, als de folie verwijderd is, wist ik veel.
Maar best wel een leuk en plezierig weekend hierdoor. :lol:
Het gat opgevuld en met de folie, die ik eerst een paar keer over de vleugel had gehaald om het motief er in de krijgen, bevestigd met dat seconde spul.
Moet nog afgewerkt worden, is even om te laten zien.
In afwachting van de Instant Mold nog wat werk gedaan aan het motor blok.
Daar bied ik nu ook.
Ik dacht ook wel dat het verdaaid moeilijk wordt voor de kleine onderdelen.
Maar ik kom er wel uit, het komt in een diorama en er kan altijd een poets doek over als het niet gelukt is. (Eventueel bestel ik het dan maar bij mijn volgende zending van WnW.
Want deze is wel heel erg mooi
Hier nog een plaatje om een idee te krijgen van de grote.
Goed, het probleem met het gat opgelost.
Ik heb de folie van een whiskey fles gebruikt, helaas was dit een groot probleem, de fles was nog vol dus eerst leeg gemaakt.
Waarna het model bouwen niet echt goed ging.
Komt de vrouw zeggen dat de fles echt niet leeg hoefden, als de folie verwijderd is, wist ik veel.
Maar best wel een leuk en plezierig weekend hierdoor. :lol:
Het gat opgevuld en met de folie, die ik eerst een paar keer over de vleugel had gehaald om het motief er in de krijgen, bevestigd met dat seconde spul.
Moet nog afgewerkt worden, is even om te laten zien.
In afwachting van de Instant Mold nog wat werk gedaan aan het motor blok.