Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooi werk Fred, de aanbouw ziet er strak uit. Een opmerkinkje als je het me toestaat (en anders is het leed al geschied), één van beide dakkegels zit niet helemaal recht, misschien makkelijk te herstellen.
Opmerkelijk @Roy vd M. , die zit inderdaad een beetje links georiënteerd.
Dat je dergelijke kleine dingen ziet,knap!
Maar dat kan ik wel verklaren:
Het puntdak zit tegen de schoorsteen van het kasteel, dat kun je op de laatste foto zien.
Dat past net niet dus moest het puntdak iets naar links geplaatst worden.
In het geheel valt het niet meer op hoor
Echt een statig gebouw en al netjes bewerkt Fred.
toch wel knap hoe ze dit bouwden en weten dat men in Antwerpen het steen half vernield om een schoendoos tegen te zetten.
Toch nog even je proficiat wensen met je huwelijks verjaardag,
Wat het bouwwerk betreft, is zoals gewoonlijk maar 1 woord voor PRACHTIG, en die treinbaan bouwer die gaat maar wat blij zijn met dit prachtige bouwsel op zijn trein tafel, daar ben ik wel van overtuigd.
Het is een vaak vergeten tak van de modelbouw, maar als ik zie wat er met deze kartonnen kunstwerkjes gerealiseerd word dan kan ik alleen maar toekijken en WOW zeggen. Dit is bij dit projectje ook zo, echt mooi werk wat je daar laat zien en meteen ook zeer interessant om te volgen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.