Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het gaat hem niet zozeer over betonijzers, als wel om het idee/mogelijkheid om op deze manier te denken... Het hoeft ook niet gelast te zijn, men kan gaten boren en met vijzen/moeren,... de grepen vastmaken, zoals mevrouw op volgende foto vast heeft....., hoe dik is de plaat van een vrachtwagen ? 0,8 mm las daar die beton ijzers op ten eerste dat gaat al bijna niet dik staal op een dunne plaat...
Deze handgrepen zijn helemaal geen versiering maar hebben een doel. Ze kunnen meer dan 100kg houden, en veel langer dan even houvast geven (weet ik uit eigen ondervinding door 20 jaar met een vrachtwagen te hebben gereden/gewerkt)..... die dunne staafjes op een truck het dient meestendeels als versiering en ten tweede als steuntje om een persoon even een houvast te geven bij het instappen veel sterkte heeft dat niet hoor men moet daar niet op staan he
Dus daar kan je gerust een houder plaatsen die het gewicht van een persoon kunnen dragen...En nog even vermelden waar staan die steuntjes bijna op de hoek en daar is de plaat het sterkste..
Deze handgrepen kunnen meer dan 100kg houden, en veel langer dan even houvast geven (weet ik uit eigen ondervinding door 20 jaar met een vrachtwagen te hebben gereden/gewerkt)...
Ah dus zo kom je aan dat knuffelbare zachtmoedige uiterlijk
Ik ken dat gevoel Alain.... fantasy project draait makkelijk uit op veel zelf moeten maken.In plaats van een snel tussendoortje is dit project uitgegroeid tot iets met veel denk- en paswerk. De komende dagen alles eens goed op een rijtje zetten denk ik.
Mannen denk eens 5 minuten na , hoe dik is de plaat van een vrachtwagen ? 0,8 mm las daar die beton ijzers op ten eerste dat gaat al bijna niet dik staal op een dunne plaat en als men erop klimt zal die plaat nogal teuten trekken , het moet zo een ladder zijn , de dikte ga ik niet over uitweiden maar bekijk de schachten van een ladder eens die zijn veeel dikker dan die dunne staafjes op een truck het dient meestendeels als versiering en ten tweede als steuntje om een persoon even een houvast te geven bij het instappen veel sterkte heeft dat niet hoor men moet daar niet op staan he
Zou je je kinderen op een schommel laten die gemaakt is van zulke steuntjes ? ik vast en zeker niet zo te schatten en te kennen van 1/1 zijn dat buisjes van een halve duim 12 a 13 mm dus dat zegt genoeg he
En nog even vermelden waar staan die steuntjes bijna op de hoek en daar is de plaat het sterkste dus voor mij een complete ladder die boven en ondder vast zit op steviger materiaal , je zal dat nooit zien op die manier
Wel op een panster voertuig maar hoe dik is het aluminium of staal 3 cm of dikker en daar kan dat dan wel
grt
Marc
.... Het tussendoortje is dus echt wel een groot project geworden....
En Roy...dat is een serieus schema, daar kan het mijne niet aan tippen.