Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bruno: de as heb ik geplaatst zoals in de uitleg staat. Er is nog zo'n extra 'haakje' aan, en dat moest aan een bepaalde kant zitten.
de verbindingsstang heb ik aan de voorkant geplaatst omdat er aan de achterkant geen gaatjes stonden, wat volgens de uitleg wel zou moeten zijn.
wel, ik ben er toch 100% van overtuigd dat hij achterstevoren zit, kan zijn dat dit een fout van revell is.
Indien je me niet gelooft post ik wel een foto van een echte .
Is heel eenvoudig aan te passen.
Maar gok dat jij de 2 bewegende delen omgedraaid hebt.
mvg bruno
thanks, morgen eens bekijken om het te veranderen. Maar dan is het toch een fout van de bouwdoos
nummerke 6 moet zo staan omdat er zo een extra stukje aan is, en dat moet (van het aanzicht zoals de foto) links van de balken staan.
maar dan staan de gaatjes voor nummer 7 aan de voorkant...
het resultaat zal wss wel mooier zijn als alles met de airbrush gedaan was, maar dat is zoveel werk. Dat gerief uithalen, de compressor aansluiten, stukjes ontvetten...
en ik verf graag met de borstel :p zeker met die nieuwe die ik van Scotty gekocht heb
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.