Oeps het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een update heb geplaatst en ook ben vergeten een tussendoor stap te plaatsen

Nou dan gaan we het nu maar goedmaken met jullie.
Ik ben gestart met een lichte modder aan te brengen en deze keer maar weer eens terug gegrepen naar de pigmenten.
Ik heb hier een papje van gemaakt met gips en
heavy medium gel mat van Talens, hetzelfde als de gel van MIG alleen goedkoper

, ik heb geen zand en anderen prut toegevoegd omdat ik het redelijk schoon wilde houden dus niet eerst een paar dagen door het terrein te hebben gereden en als de wielen erop zitten zie je er ook niets meer van terug.
De mix was Europese dust en naderhand hierbij nog een zandkleurtje er doorheen gemixt.
Hier heb ik wat spetters aangebracht (hier komt nog wel wat bij )
Ik heb ook al de wielen gemonteerd omdat ik anders constant in gevecht ben met de laddertjes die voorop en achterop zitten, die braken dus constant af als het voertuig iets te schuin hield.
En een met een figuurtje erbij om een ide te krijgen hoe groot dit model is.
Gelukkig hoef ik me niet te vervelen want ik moet nog diversen filters en stof effecten aanbrengen op de cabine en kisten achterop.
Oh ja toch nog een stomme fout gemaakt om met een sponsje te werken wat dus fout afliep door mijn eigen schuld....iets te enthousiast dus

Ik loop nu te denken om dit op te lossen door middel van enkelen chips in de basis kleur aan te brengen?
Alle ideeën voor een oplossing zijn welkom uiteraard.
Ron