Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Papierfantasie. Maar wel leuk om eens creatief bezig te zijnHeeft deze ook echt gevlogen of was dit een van de papierfantasieën?
Idd, de Mr Hobby putty is echt meer bedoeld om kleine kieren op te vullen en niet om te 'boetseren'. Ik meng mijn tamiya putty met nagellakverwijderaar (dissolvant), dat werkt ook goed.Je kan tamiya putty een beetjes verdunnen met tamiya lijm.
Die je nu hebt gebruikt lijkt me inderdaad wat te dun voor deze werken.
uit curiositeit: wat gaat er gebeuren met de bouwwerken van het clublid-zaliger?Heb nog een nest 262's gevonden ook:
Bekijk bijlage 431835
Bekijk bijlage 431836
Verwijder maar als je het te veel vind.
uit curiositeit: wat gaat er gebeuren met de bouwwerken van het clublid-zaliger?
De plaatsing naar de uiteinden heeft gewoon als reden dat de fw190 een breed landingsgestel heeft.Als ik mij niet vergis was nu precies de combinatie landingsgestel-motoren dat de ME 262 zijn typische "sweptwings" gekregen heeft, vanwege de plaatsing, een beetje te vergelijken met de combinatie propeller-hoogte bij de de amerikaanse F4U4 Corsair waar ze opteerden voor de fameuze, en best wel mooie gullwing configuratie om meer grondruimte te creëren voor de propeller. Dat zal dan wellicht de reden zijn dat de motoren verder naar de wingtips geplaatst zijn in deze what-if.
Een van de volgende modellen zit ik idd te denken een post shading te doen. De preshading, zeker bij egale ondergrond, is de meerwaarde dat de monotone kleur enigszins gebroken wordt.Omdat dit soort preshading mijns inziens in verreweg de meeste gevallen geen grondslag vindt in de werkelijkheid, enkel bedoeld is om het model 'visueel interessanter' te maken, kan ik daar niet zoveel mee behalve je ter overweging geven een preshading of postshading bij een volgend model toe te passen niet omdat en hoe andere modelbouwers dit suggereren of voorschrijven, maar zoals je op referentiefoto's ziet (tenzij je daadwerkelijk het model 'visueel interessanter' wilt maken slechts pour les besoins de la cause).
De verflaag daarentegen, ziet er in mijn ogen mooi uit. Het model lijkt ook strak in elkaar te zitten.