Voor mij is hij definitief af en mag het bij afgewerkte stukken onder wat laat ik de moderators hun gang gaan want ben er niet in thuis.
Roy: dit is de reden waarom ik me hier op aangesloten heb om bij te leren en het brengt me naar hogere prestaties onmiskenbaar en ben daar dankbaar voor.
Erwin Het is een misvatting dat napoleon klein was ik dacht 1.69m of 1.70 wat toch niet klein is
Generaal Ney was een grote mens die ging tegen de 2m en dan is napoleon klein. het gezegde kleine korporaal werd meer gebruikt door soldaten als zij respect hadden voor hun officieren.
Ik heb rekening gehouden dat Napoleon niet direct bereikbaar was voor lagere officieren en soldaten toch dit diorama is in zijn beginjaren daarom figuur Nap. met jong gezicht
Nochtans en dat zal je zaterdag zien dat de shako van fuselier gouden palmen heeft en dat hij dus kapitein is alsook de huzaar is ook kapitein.
Murat was zelf kapitein in het begin en je kon als kapitein zeker bij de staf behoren.
zelfs lagere officieren konden in de staf behoren maar die waren uit de adel en hoopte zo snel mogelijk te promoveren wat gewoonlijk ook gebeurde.
De sergeant van de grenadiers is niet op zijn plaats maar er zijn 2 officieren waar hij de kaart kan aan afgeven en normaal gebeurt dit buiten maar hier gaan we dan een beetje onze fantasie gebruiken He
In tijd van gevecht zal hij zich niet storen aan een geweer en rugzak als hij ergens een boerderij binnenspringt met zijn staf om situatie te bestuderen( ik hoop dat ik hiermee wegkom .).
de kaart de bekers is een uitstekend idee en ga er werk van maken.
beyond: inderdaad miste het geheel iets en heb aan alles gedacht behalve zand en stro.
Marnic : ik kijk ernaar uit want heb ook 1/72 klaarliggen maar geen inspiratie
Dus met een beetje kop breken en zoeken ben ik op dit resultaat gekomen en is mede jullie inbreng dit project af voor mij.