Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/65Korean Turtle War Ship van Young Modeler 1:65 [wip]
Ah dank je voor dit antwoord. Dat is wat ik dacht dus dat ze er stomp tegenaan zijn gelijmd. Maar hoewel stomp is de oppervlakte toch groot ivm de kopse kanten van de latjes..
Pascal, had even een pauze nodig met de houtbouw.
Beide schepen, de Turtle en de Creole zijn weer binnen handbereik.
Alleen nog even op de werktafel, waar alleen nog een figuur (Tyranide) in de afwerkingsfase zit.
Een heel poosje afwezig geweest zie ik. Inmiddels is dit schip al geruime af en staat ze in de vitrine.
De eindfoto's heb ik van Fotoemmer kunnen plukken, dus mocht er interesse zijn kan ik die binnenkort wel plaatsen.
Alvast eentje hier.
Bedankt voor het welkom terug
Kom vooralsnog weer eens een kijkje nemen, bouwen komt wel weer als mijn kamer weer op orde is.
@Ed
Behalve dit schip heb ik aan modelbouw niet veel meer gedaan. Ben wat aan het schilderen geweest met Warhammer en heb een vuurtoren in papier gemaakt. Ben privé en op het werk ook heel druk geweest.
En nu de foto's. Er is veel discussie over de bovenzijde van het schip, het bewapende deel met de punten. De één zegt dat dit door het gewicht nooit volledig gedaan kon zijn, terwijl de ander overtuigd is dat dit wel volledig bepantserd was. Ik laat de waarheid in het midden, bewijzen zijn er niet en daarom heb ik mij laten leiden door wat ik mooi vond - volledige bepantsering.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.