Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
awel,michel
dat is knap gedaan,de netten ogen mooi,
meschien een kleine opmerking,de boven pees hoef je niet aan de korre stok te knopen hoor,
als ge de pees tussen de sloffen strak spant is dit voldoende.
deden wij aan boord ook.
ronny
@ Droop: Het wordt me wel meer voorgesteld om iets te verweren Droop maar bij dit bootje ga ik dit niet doen. Dit door 2 redenen:
- ik ken er niets van
- 1 ding verweren op een boot dat er voor de rest nieuw uit ziet vind ik niet mooi
Ik hoop bij m'n volgend bootje wel wat te kunnen verweren.....
@ Amazone: bedankt
@ René: Bedankt hoor, en ja het is een geduld werkje
De netten hangen eraan en als laatste heb ik het anker op het dek geplaatst.
De kotter is afgewerkt !!!
Hier mijn voorlopige collectie:
Ik ben heel tevreden over het resultaat. Het is een moeilijker model dan de Norden en het is daarenboven mooier gebouwd dus m'n modelbouwkwaliteit is in stijgende lijn
Ik heb er een dik jaar aan gebouwd. Eerlijk gezegd dacht ik het sneller af te hebben maar beter ietsje langer erover doen dan door te snel te werken iets fout doen hé.
Ik wil iedereen bedanken voor de tips, de hulp en de antwoorden op m'n vragen!! Zonder dit had de kotter er niet zo mooi uitgezien.
Nu even relaxen en dan op naar een volgend project.
Michel,een pracht van een resultaat.Je mag daar trots op zijn.
Je hebt oog gehad voor detail en bent uitstekend te werk gegaan.
Hoe vind je het nu,nu dit project gereed is?.
Ikzelf vind het altijd toch wel een beetje jammer,je geeft je project veel aandacht en dan gaat je aandacht alweer weg naar het volgende project.Maar dat is mijn gevoel dan.
In ieder geval mijn complimenten en hoelang je ergens op bouwt maakt niets uit,het eindresultaat telt.
@ Ron: Ik vind het niet jammer dat het project gedaan is want eigenlijk maak ik het liefste de dingen in hout en de laatste weken heb ik enkel met touwtjes en netten bezig geweest. Ik kijk er dus naar uit om terug een romp te bouwen
En verandering van spijs doet eten
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.