Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hopelijk geen rebox van hun oude f-16....Bekijk bijlage 437118
Vier de 50e verjaardag van de F-16 Falcon met deze indrukwekkende Level 5-modelkit! Beleef een halve eeuw luchtvaartgeschiedenis op schaal 1:32. 150 nauwkeurige onderdelen creëren een gedetailleerd model met een lengte van 453 mm, hoogte van 159 mm en een spanwijdte van 295 mm. Ontdek een authentieke cockpit, moduleerbaar landingsgestel en een realistische schietstoel. Deze kit is perfect voor ervaren modelbouwers vanaf 13 jaar die op zoek zijn naar een uitdaging en hun vaardigheden willen uitbreiden. Vier het erfgoed van de F-16 Falcon en dompel jezelf onder in de wereld van het modelleren! Nu verkrijgbaar in de winkels en in de onlineshop van Revell.
het is wel degelijk een rebox van de oude F-16, de staart is ook helemaal verkeerd (geen Parachute/ECM housing).Hopelijk geen rebox van hun oude f-16....
Revell zou net zoals airfix moeten vermelden dat het een 'vintage classic' is. Die mallen gaan al 40 jaar mee en zijn spijtig genoeg niet meer up to date.het is wel degelijk een rebox van de oude F-16, de staart is ook helemaal verkeerd (geen Parachute/ECM housing).
Antwoord diplomatische verwoord.Ik vind het prima dat we kritisch zijn op bepaalde kits van Revell, maar het woord 'schandalig' gebruiken in het sponsorgedeelte (kijk even waar jullie schrijven), lijkt me niet nodig en weinig respectvol.
Dan inhoudelijk: of het de moeite waard is om nieuwe mallen te gebruiken verschilt van kit tot kit en is de eigen keuze van de kitmaker. Ik ben nu bezig, met groot plezier, aan de Citroën Traction 1/8 van Heller. Die mallen zijn nog ouder, maar van uitzonderlijk hoge kwaliteit. Er is geen enkele reden om tienduizenden euro's te investeren in nieuwe mallen als de oude goed zijn. Dat de mallen van de F-16 van Revell in jouw ogen niet goed genoeg zijn, wil mij zeggen dat je de kit beter niet koopt; of dat je 'm wel koopt en de kit zelf aanpast.
Edit Roy: afsplitsing van dit topic hier te lezen.
|
|