Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit keer met nieuws dat toch alvast een heel stuk beter is. Vader is sedert woensdag terug op een gewone kamer, en aangezien ik nu sedert gisteren in de nachtploeg zit heb ik hem alweer kunnen een bezoek brengen. Hij ziet er heel veel beter uit. Eén van de artsen heeft nu toegegeven dat het het portaalcatheter wel degelijk de oorzaak van de infectie was. Deze portacath is nu verwijderd en in de plaats is nu een drain aangebracht om alle etter en spul te draineren.
Omdat mijn gemoed nu een stuk geruster is, heb weer een klein stukje verder kunnen werken aan L'Ambitieux ; het hoofddek is nu helemaal van beplanking voorzien, en het campanjedek is klaar om beplankt te worden.
Er moet nog wel wat geschraapt worden om alle plankjes netjes op dezelfde hoogte te brengen, maar dat is slechts een kwestie van micrometers.
Wel sta ik in twijfel of ik het hout onbewerkt zal laten of niet.
En even een zij aanzicht, de zwarte metalen lat naast de romp is er eentje van 50 cm.
En hier zijn we weer met nog een kleine update ; zoals eerder gezegd, het hoofddek was al klaar, dus nu is het volgende dek aan de beurt. Aangezien er geen haast achter zit omdat ik bijna aan het einde van mijn onderdelen ben, en ik niet weet wanneer ik een nieuwe levering kan verwachten, neem ik er mijn tijd voor.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.