Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoals je op de foto's kan zien...Dat ziet er een leuke kit uit, wel jammer van de sinkmarks maar zitten die op zichtbare plaatsen ?
Hmm over allebei, maar ik verzamel alles onder de benaming sink marks omdat de meeste mensen deze benaming gebruiken en kennen.Gaat het om sink marks of om ejector pin marks? Ik zie wel dat laatste, niet dat eerste maar ik kijk op klein scherm dus daar kan het aan liggen. Maar ik denk dat jullie het hebben over ejector pin marks.
Guy, je kunt op de foto’s en zonder kennis van de kit niet zien hoe zichtbaar die plekken zullen blijven eens de stoelen en de rest van het interieur geplaatst zijn. Dat zal Dany bedoelen met zichtbaarheid.
Nu niet naar dat bepaald programma ofzo maar is idd pure nostalgie.Ik volg ook, hoor. Veel detail in schaal 1/12. Ben benieuwd...
Op één of andere manier brengt de Lancia Delta Integrale mij terug naar Sportweekend op zondagavond in mijn kindertijd...
Ben ik de enige?
Die mini is eigenlijk 1 van de weinige kits die er nog steeds bij staat zoals hij hier geëindigd is, heb eerst mijn lotus 49 gebouwd, etc was eigenlijk bezig met alle kits die ik ooit begonnen was en niet afgewerkt had te bouwen.Guy hoe is het eigenlijk met die Mini afgelopen? Was een mooi project om te volgen.