Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aan de boeg heb ik nu zeilen zitten, het is het zeil van de santa anna nog, zo hoef ik niet te maken, ik moet er een paar vermaken, ze komen enkel om de gieken, graag u mening.
op de foto lijkt het groot maar dat valt mee, na mijn eigen mening is het goed.
De eerste indruk op foto is inderdaad groot, maar ik denk dat het beeld vertekend door het oplichten van de zeilen met de flits van je camera.
De zeilen zitten wel mooi aan de gieken.
Bart, als je het wil verbeteren, misschien korter bij elkaar vastleggen, tussen elke koord nog een keer.
Is maar een idee, je gaat het moeten testen of het beter oogt.
en anders gewoon laten, zoals het is vind ik zeker niet slecht.
vgr Marc
Het is Indd een mooi schip aan het worden....
Ik kan de opmerking van Erwin steunen in die zin dat het anders niet echt in ‘schaal’ zit....
Maar geen slecht woord erover, knap uitgevoerd.
De zeilen zitten er op, geluk gehad met de zeilen omdat ze opgerold aan de gieken konden en de zeilen van de santa ann heb kunnen gebruiken.
Nog wel een vlag maken en een voet om het schip op te zetten en vast te maken en een plaatje laten maken met de naam van het schip om op het houten voet te zetten, dus ze is bijna klaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.