Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat valt goed mee je af en toe is stoppen om alles te laten drogen en tijd te geven om te drogen maar dan doe je andere stukken of zo maar tot nu toe komt het goed
het volgend onderdeel heb ik gemaakt en ligt nu te drogen om verder aftewerken.het is nog niet helemaal klaar er moet wat aan gebeuren maar in afwachting van het drogen ben ik verder gegaan.
ik doe dat altijd.die grond verdverf dek goed en dan met een zacht schuurpapier schuren en krijg ik een mooie glade kleuren achteraf en met die primer kan ik zien waar ik nog kan bijwerken.nu komer er twee lagen kleur op en komt het moor tot zijn recht.zel na iedere laag ga ik er met zacht slispapier over.maar er komt nog een verassing in dus nog even geduld.je zal het wel zien als de kleur erop staat.
en nu de corona toch een beetje is gaan liggen mogen en kunnen we terug aan het werk dus heb ik minder tijd om de bouwen.tussen door zet ik mij aan de tafel en klus ik verder.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.