Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/32Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]
Een allround project waarbij je verschillende facetten van de modelbouw hebt gecombineerd.
Het was een plezier om te volgen.
Prachtig eindresultaat, proficiat.
Schitterend project! Zeer hoog niveau. Is een draadje dat ik als referentie ga opnemen. De manier hoe met details wordt omgegaan, is prachtig. Hier kan ik nog héél véél van leren.
Dank u allen voor de lovende woorden en ben zelf best tevreden met wat er staat , maar tegelijk heb ik nog veel te leren wat nog goed te zien is.
Bedankt mannen en het begin van een volgende diorama zal pas ergens in mei zijn.
Maar ga wel kleine werkjes tussendoor maken terwijl ik op een nieuw diorama broed.
Groeten.
Bijzonder knap werk Pascal !! en een heerlijk kijkplaatje van een tijd waar we niet vaak
iets van zien op een dergelijk groot diorama.
Groot compliment voor het modelleren + schilderen + hoe je steeds ferme stappen maakt met
toepassen van wat je opsteekt her en der.
Heel tof ook om te zien hoe je zonder twijfel start met een project zonder veel voorkennis
en het dan door de goesting om te bouwen en te leren tot zo een prachtig resultaat brengt
En dit alles in 11 maanden tijd ook nog...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.