Update(tje) :
De body heeft 3 lagen lak en 1 laag vernis gekregen. Ik heb geprobeerd om een "stofdraadje" van de neus met tandpasta weg te schuren, hopelijk is het gelukt. De vernis is aan het drogen, morgen plaats ik foto's, ben heel benieuwd naar het resultaat.
Tussendoor nog wat kleine dingetjes gedaan :
De koplichten hebben geen lamp in de kit, heb een stukje doorzichtig sprue in de dremel gestoken, dunner geschuurd, kopje eraf gezaagd en in de vernis gezet :
Ook heb ik gaatjes in de "lamphouders" geboord, hier komt het lampje op :
Het houten dashboard heb ik gemaakt van 2 dunne fineer strips, in vorm geschuurd en een laagje beits gegeven :
Ik heb geprobeerd om de ringen die rond de wijzeplaten zitten te maken van een stukje koperdraad, maar dat is nog niet gelukt. Hopelijk vind ik hier iets anders voor :
Heb de laatste dagen niet veel gepost hier, ben zaterdagavond door mijn rug gegaan tijdens het nemen van foto's. Enkele dagen krom gelopen, spierontspanners genomen en pijnstillers. Ik loop nu terug wat rechter, maar het doet nog flink pijn. Heb 3 dagen ziekte-verlof genomen, dus ik hoop dat ik donderdag een beetje normaal en met niet al te veel pijn kan gaan werken.
Groeten, Pascal