Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
geduldig wachten we tot er meer te zien is dan die grote grijze perfect gelijmde sigaar, zucht
Langdurig repeterend werk is helaas saai en lijkt niet op te schieten, maar als het eenmaal klaar is krijg je toch een geweldig resultaat.
vgr Marc
Zoals eerder aangegeven moet ik nu van de andere kant gaan beginnen.
Dus eerst deze lastige dingen uitgesneden:
Het puntje werd gemaakt door heel veel rillijntjes te maken:
Daarna moet ik de vingers aan elkaar gaan plakken om de sigaar zijn vorm te geven.
Dit is een heel lastig werkje, ik moet met een klein strookje steeds twee vingers aan elkaar plakken:
Er moeten zo 36 vingers aan elkaar geplakt worden......dat gaat wel even duren dus.
Geduld was inderdaad wel even nodig hoor, ben niet zo van het tijd meten maar over dit onderdeel heb ik toch ruim 15 uur gedaan.....
De laatste schaal werd ook gemaakt:
En toen mochten de drie stukken met dezelfde strookjes van 3 mm aan elkaar geplakt worden.
Dat was echt een heel vervelend werkje omdat de strookjes zo klein zijn en het onderdeel zo groot is:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.