Ik ga eens verder aan wat koelkast modellen bouwen.
Deze staat ondertussen alweer 2,5 jaar in die koelkast dus stof afblazen en ontdooien maar.
Eerst eens terug gelezen en ik moet concluderen dat de raampjes gewoon blijven zitten
Goed, daar gaan we weer dus
Nu de spanten allemaal staan wordt eerst het achterdek gemonteerd. Omdat dit erg laag wordt en er straks geen plek meer is om de bolders en lieren te monteren worden die eerst gemaakt.
Begonnen om de lieren uit te snijden:
Alle onderdelen voor 3 lieren ( 2 voor het achterdek en 1 voor het voordek)
En de lieren in elkaar:
Lieren en bolders op het achterdek gemonteerd:
En met het volgende dek erop kan je zien dat er geen ruimte is om dat later te doen:
Ook het voordek werd uitgesneden en de eerste opstaande wand ( Hier nog in dry-fit);
En een overzichtsfoto:
Fred
Deze staat ondertussen alweer 2,5 jaar in die koelkast dus stof afblazen en ontdooien maar.
Eerst eens terug gelezen en ik moet concluderen dat de raampjes gewoon blijven zitten
Goed, daar gaan we weer dus
Nu de spanten allemaal staan wordt eerst het achterdek gemonteerd. Omdat dit erg laag wordt en er straks geen plek meer is om de bolders en lieren te monteren worden die eerst gemaakt.
Begonnen om de lieren uit te snijden:
Alle onderdelen voor 3 lieren ( 2 voor het achterdek en 1 voor het voordek)
En de lieren in elkaar:
Lieren en bolders op het achterdek gemonteerd:
En met het volgende dek erop kan je zien dat er geen ruimte is om dat later te doen:
Ook het voordek werd uitgesneden en de eerste opstaande wand ( Hier nog in dry-fit);
En een overzichtsfoto:
Fred