Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yvdp, heb je de onderdelen van de cabine gedryfit voor je het geel schilderde? Met een fohn bewerken als er al verf op zit lijkt me gevaarlijk, of is alles er terug af? Het chassis lijkt toch al geslaagd.
Het is eigenlijk niet de bedoeling om er een nieuw kleurtje op te zetten, maar om opnieuw in het geel te zetten om kleurverschil tussen de verschillende delen van de slaapcabine te ‘‘overbruggen’’.
tip hoe meer je klod des te meer moet je schuren en dat is ten nadelen van de plastiek details die zijn op den duur weggeschuurd , proberen met spatel mooi glad aan te brengen om zo weinig mogelijk te moeten schuren , ge gaat er nog veel schuurwerk aan hebben zo
Suc6 makker
Vervelend en ontmoedigend als dat gebeurd
Maar alles terug "opkuisen en opnieuw beginnen
En zoals Marc opmerkt, minder plamuur per keer opsmeren.
Enkel op de naden, niet te veel ernaast, spaart veel schuurwerk...
Was ik nog vergeten te melden rechte platte stukken met een blokje schuren nooit of nooit met de vingers schuren omdat waar uw vinger het hardste druk de meeste plamuur weggeschuurd word en dan krijg je lichte golvingen , dat moesten we 1/1 in de carrosserie ook doen
Marc
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.