Goh, ik kan weer eens op de site, krijg steeds foutmeldingen
Rene, ik maak binnenkort wel effe een afspraak met je, wanneer het even wat rustiger wordt hier. veel wisselingen op het werk wat mij als OR secretaris bezig houdt, een andere functie die wss en hoop ik, een vaste functie kan worden, de aanstaande bevalling van de jongste dochter, waardoor ik nogal wat logistieke veranderingen moet gaan toepassen en last but not least, mijn ogen willen effe niet meewerken vwb de hobby
Maar uiteraard ben ik altijd de storende factor in je topics.
Ik heb je namelijk veel beter zien schilderen, met meer aandacht voor kleurnuances. het kan aan de belichting liggen en mss aan mijn scherm, maar de kleuren komen veels te hard over, het gezicht is alsof het uit marmer is, je heb nu te scherpe contrasten in de lichte kleuren zitten waardoor de lijnen te hard overkomen. Deze stijl kan heel goed wanneer je meer in de wat middelgebieden van een vleeskleur zit, maar niet in de lichte gebieden. Ik weet dat dit voor vele nogal vaag overkomt, maar ik weet zeker dat jij begrijpt wat ik bedoel. het zou kunnen als pet en jack donkerder zijn en in een warme kleur.
Qua techniek heb ik niets aan te merken, die is gewoon goed