Vandaag ging het niet goed bij mijn andere lopende projecten en daarom in een vliegende colère zoals ze zeggen eens een doos open getrokken in de hoop eens een OOB of RUDD te bouwen. Mezelf kennende zal dit waarschijnlijk weeral niet lukken want ik bezit redelijk wat fotomateriaal over deze truck, maar in ieder geval komen er bij deze geen after market sets aan te pas.
Wat hebben we?
Een MAN 5ton truck van de Bundeswehr op schaal 1/35 van het merk Revell. Kit zou dateren uit 2001 en is bij mijn weten origineel Revell.
Het is een truck uit de zogenaamde "nieuwe generatie" trucks die vanaf 1977 in dienst genomen werden ter vervanging van alles wat er nog rondreed van na WO2.
Het plan is typisch Revell met niet minder dan 55 bouwstappen.
Er zijn 7 gietbomen waaronder één klare en een zakje met vinyl banden.
We zijn er dus maar meteen ingevlogen om de eerste problemen tegen te komen in de vorm van uitwerppunten in de beide chassisbalken.
Het eerste opvulwerk is dus begonnen.
Wordt vervolgd.
Wat hebben we?
Een MAN 5ton truck van de Bundeswehr op schaal 1/35 van het merk Revell. Kit zou dateren uit 2001 en is bij mijn weten origineel Revell.
Het is een truck uit de zogenaamde "nieuwe generatie" trucks die vanaf 1977 in dienst genomen werden ter vervanging van alles wat er nog rondreed van na WO2.
Het plan is typisch Revell met niet minder dan 55 bouwstappen.
Er zijn 7 gietbomen waaronder één klare en een zakje met vinyl banden.
We zijn er dus maar meteen ingevlogen om de eerste problemen tegen te komen in de vorm van uitwerppunten in de beide chassisbalken.
Het eerste opvulwerk is dus begonnen.
Wordt vervolgd.