Hoofdsponsor

1/43 Max Verstappen en Red Bull

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
definitief uit de doos
BOUWBUDGET
geen budget
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Beste vrienden, zojuist van mijn vrouwke een mooi cadeau gekregen
Vele onder ons zullen het wel kennen omdat ik vorige leden dag zoiets in die aard gewonnen heb de Porsche tractor in adventskalender
Nu daarstraks kwam ons Lilianeke met een platte doos en mocht ze openen , ik probeerde me nog te verdedigen met te zeggen het is nog geen Kerst maar ze bleef aandringen en ik moest het nu openen
Wow een adventskalender van Red Bull met binnenin de Formule 1 van verstappen met een begeleidend mooi boek met mooie glanzende foto's en daarachter 24 doosjes waarvan ik vanaf 1 december een voor een mag openen elke dag eentje he
Hier enkele beelden

Bijlagen

• IMG_9746.JPG
    IMG_9746.JPG
    342,9 KB · Weergaven: 15
  • IMG_9748.JPG
    IMG_9748.JPG
    369,8 KB · Weergaven: 14
  • IMG_9749.JPG
    IMG_9749.JPG
    383 KB · Weergaven: 14
  • IMG_9750.JPG
    IMG_9750.JPG
    336,7 KB · Weergaven: 15
In vakjes 1 en 3 zitten denk ik toch blikjes Red Bull, om moed te verzamelen resp. bij te komen.

Wat een lief cadeau van Liliane. Ik ben benieuwd naar wat dit precies wordt en zal mijn Google-driften in toom houden om mee te genieten van de spanning :)

Succes.
Zelf zou ik waarschijnlijk het geduld niet hebben om telkens te wachten op de volgende onderdelen :):

Ik ben alvast ook benieuwd, hoewel ik geen fan ben van de heer Verstappen, hou ik wel van de wagen waar hij mee mag racen.

Hoi gasten nogmaals bedankt voor jullie reactie
En nu ik er toch ben even een update van de geopende doosjes , allee het is te zeggen het geen erin zit he :LOL:
Het eerste doosje is een stukje circuit , het tweede doosje bevat wat onderdeeltjes om de onderzijde van het stukje circuit te vervolledigen niks speciaals

Bijlagen

• IMG_9752.JPG
    IMG_9752.JPG
    198 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9754.JPG
    IMG_9754.JPG
    346,3 KB · Weergaven: 11
Tjah, misschien niet echts iets speciaals maar het is toch inderdaad al een begin... ik hoop alleen niet dat het x-aantal doosjes omgeving is en als slot een die-cast modelletje...

PS: was een adventskalender vroeger niet meer dan 24 dagen ? 4 weken dacht ik mij te herinneren vanop college.

Terug
Bovenaan