Hoofdsponsor

1/43 Max Verstappen en Red Bull

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
definitief uit de doos
BOUWBUDGET
geen budget
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
haha daar komt de F1 op he Ron (y)
ik weet dat niet van die 24 dagen , maakt nie veel uit he het is maar een surprisje van Liliane omdat ik zoveel voor haar doe en het is prettig elke dag een pakje openen he
Marc

Hier ben ik nog eens vandaag dag 11 er waren enkele doosjes die niet de moeite waren om te tonen b.v. een kartonnen doosje dat men moet vouwen dient als materiaalkoffer , een zakje met vijsjes een printplaatje dat zou dienen om het geluid na te bootsen , een schroevendraaier , een soort magnetische bladwijzer die men op de bladzijde kan kleven
Dan het eerste deel van de Formule de bodemplaat en als laatste de achter spoiler of wing

Bijlagen

• IMG_9756.JPG
    IMG_9756.JPG
    591,9 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9757.JPG
    IMG_9757.JPG
    531,1 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9761.JPG
    IMG_9761.JPG
    787,3 KB · Weergaven: 11
Maatekes hier ben ik nog eens terug met nieuws over mijn adventskalender
Nu de laatste dagen zat er niet veel in dat ik nodig achtte om te tonen
Een doosje om batterijen in te doen twee printplaatjes ( om het geluid van de Formule 1 te laten horen )
Een inbouw luidsprekertje , wat afdekplaatjes en gisteren de bodemplaat en vandaag de motorafdekking
Ik heb er een fotoke van gemaakt van al hetgeen ik al heb mogen opendoen :LOL: :LOL: :LOL:

Bijlagen

• IMG_9796.JPG
    IMG_9796.JPG
    779,8 KB · Weergaven: 12
Geduld is een schone zaak :) en ik heb zo het idee dat het toch de moeite loont als hij straks helemaal klaar is .

nog 1 dag en ik kan beginnen te monteren ben natuurlijk nieuwsgierig he
ik laat jullie het resultaat zeker zien of horen
beste vrienden alvast een zalige Kerst gewenst

Jullie hebben nog wat tegoed van mij , nu Kerst voorbij is heb ik even tijd vrijgemaakt om de F1 van Verstappen af te maken
Veel werk was het niet meer een paar printplaatjes met elkaar verbinden ben batterijen in gedaan om het geluid van de formule na te bootsen
Hier nog wat beelden en een filmpje
Nog even vermelden voor mijn verjaardag in oktober had mijn dochter een Mac Laren van Lego voor gegeven , nu heb ik er lang over gedaan en hij bleef maar liggen ook hier geen bouw verslag en ook geen topic van gemaakt maar is uiteindelijk toch nog afgeraakt
Ook hier enkele afgewerkte foto's
Hier gaan we

Bijlagen

• IMG_9805.JPG
    IMG_9805.JPG
    187 KB · Weergaven: 17
  • IMG_9806.JPG
    IMG_9806.JPG
    256,6 KB · Weergaven: 17
  • IMG_9808.JPG
    IMG_9808.JPG
    225,8 KB · Weergaven: 21
  • IMG_9809.JPG
    IMG_9809.JPG
    208,9 KB · Weergaven: 22
  • IMG_9802.JPG
    IMG_9802.JPG
    157,7 KB · Weergaven: 22
  • IMG_9803.JPG
    IMG_9803.JPG
    187,2 KB · Weergaven: 18
  • IMG_9804.JPG
    IMG_9804.JPG
    215,8 KB · Weergaven: 17
Ziet er best goed uit, mis wel filmpje (met het geluid ) vermoed ik
Die lego mobiel, daar moet ik toch goed voor kijken om daar een lego blokje in teug te vinden :) maar ziet er wel knap uit.

Marc eigenaardig bij mijn map met foto's op mijn p.c. staat het filmpje erop maar zodra ik hier op het forum mijn bestand open staat het filmpje er niet , heb een paar x geprobeerd , zal morgen ofzo nog wel proberen
Bedankt voor jullie reactie

Marc, voor een filmpje is er bovenaan de post de videotag [video] te vinden waar je de link tussen moet zetten.

Leuk model geworden maar wat is dat onder de wagen op foto NR, 4 olie lekkage onder de auto? :unsuree: :LOL:

dank u wel voor de reacties
Ron wees gerust et is geen olielek neen het is simpel , in dit bouw setje is aan alles gedacht behalve hoe men de wagen op zo een steile helling moet bevestigen , ik heb daar een stukje transparante tape voor gebruikt en dacht dat niemand het zou zien behalve onze Ron die zag het direct he :LOL: :LOL: :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Ron
Terug
Bovenaan