Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog wat de tijd gevonden om aan deze verder te doen, Ik had ook foto's van de tussenstappen maar deze waren mislukt. Dus dit zijn foto's van hoe hij er nu voor staat. Ik heb even alles in elkaar gezet om een mooi totaalbeeld te krijgen.
Even een nieuw topic geopend in de juiste groep. Het model is niet af geraakt voor de groepsbouw, maar er wordt wel langzaam maar zeker verder aan gedaan. Bij deze de link naar het bestaande topic in de groepsbouw, gevolgd door foto's van hoe hij er nu voor staat.
@Joachim De body komt er niet op, enkel het voorste deel van de neusvlegel en de achterste spoiler. Misschien dat de body er naast komt te staan, maar dat ga ik nog zien
Wat een geweldige kit is dit toch! En vooral met dat detail setje van Top Studio.
Hoewel rally meer mijn ding is, staat deze ooit ook eens op het programma bij mij.
Gewoon omwille van het knappe detail die je hier in kan steken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.