Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum GroepsbouwMemoirs of a Geisha , 1/5 garden diorama .[DONE]
Dankje Luitjes ,, uhh bert , je moet eens op ebay kijken , ik heb ze een lange tijd geleden gekocht , maar met stikkertjes gaat het ook goed .
Nou miss Chiyo is helemaal klaar voor later in de tuin . heb vandaag de haren aangebracht de spelletjes in het haar en de puntjes op de i , ik ben er tevreden mee en het is voor herhaling vatbaar voor andere figuren .
Er zat een hand waaiertje bij maar die heb ik niet gebruik , ik ben voor een simpel ijs parasolletje gegaan , die ik heb veranderd dmv van messing en details .
dit figuur gaat na de kast in tot het tuintje met riviertje klaar is ik zal dan de buiten fot,s maken voor de mooie kleuren.
Zoals belooft het figuurtje in het buitenlicht , kleur vind O.K. en huidstructuur , normaal hoort een geischa een witter gelaat te hebben , maar dit figuur heeft niet echt een japans gezicht , dus kleur is meer naar flesh .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.